Privat men ändå personligt

Hur mycket delar ni med er av på sociala medier såsom facebook? Tänker ni er för innan ni skriver något?
Läste denna artikel och visst är det så att man tänker sig för innan man delar med sig av något.

Jag delar inte med mig så mycket på facebook, är mer öppen här på bloggen även om jag inte skriver om allt. Personligt men ändå är privatlivet skyddat.

Tänker inte enbart på att blivande chefer kan "kolla" upp mig utan jag är mer försiktig efter det som hände Emma, Maximilian och Saga. Man tänker en extra gång innan man skriver något.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skriver rätt alldagliga ting och vräker ur mig lite när jag är glad, förbannad, irriterad osv. Men inget som outar mitt privatliv in i märgen, absolut inte. Tror jag är rätt noga med det överlag efter jag fick ett pucko efter mig från babyboom-tiderna ;-)



Sedan tänker jag mig väldigt för att inte skriva ut om vi ska resa iväg osv.



Har inte så mycket att dölja med de jag outar så jag bryr mig inte särskilt, deras förlust om de går efter vad jag skriver på fejjan o uppfattar en konstig vinkel av mig ;-)

2012-02-14 @ 13:51:55
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0