Trött

Festen i lördags var mycket trevlig och det kändes lite konstigt att sitta och dricka alkohol i den skolmatsal som man har suttit och ätit mat i 3 års tid. Där man har gått och trånat efter killar på skoldiscona. Men jag hade roligt och en del alkohol fick jag i mig. Fick höra gång på gång under kvällen att jag var lik Pernilla Wahlgren, lite roligt tyckte jag att det var.

Men tror ni inte på sjutton att bacillerna har hittat till mig? Nu är jag skapligt trött på alla bacillerna, humöret påverkas med och det är inte roligt att vara mig just nu. Blä! Något annat som jag är skapligt trött på att jag gav min sambo en uppgift för två veckor sedan, påminde honom igår och när jag ringde honom idag så hade han inte utfört uppgiften trots att jag från början letade fram telefonnummrena åt honom. Kanske en anledning till att man gör allt själv?

Idéer till inlägg finns inte heller, det är så tråkigt att bara skriva dag ut och dag in att vi hämtar/lämnar på dagis, jobbar arslena av oss och där i mellan lite städning. Just nu känns livet ganska tråkigt eller man kanske ska säga alldagligt.

Sedan är det mycket tankar på om vi ska ordna en fest när vi fyller eller om vi ska resa bort men då blir problemet att jag inte har någon semester att ta ut eftersom jag nyss börjat på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0