Flyttfåglarna ställer om

Vid besiktningen kom det fram att hela huset var byggt i ytong, vilket strålar radon. Det gav höga värden. Hade huset bara markradon så hade vi inte tvekat. Så imorgon lämnar vi en skriftligt brev om att vi bryter kontraktet. Med andra ord så blir det inte någon flytt. Det känns väldigt jobbigt då huset kändes så rätt men jag kan inte låta mina barn växa upp i ett sådant hus, då vi inte riktigt vet vad konsekvenserna blir utav ytongradon. Så nu går jakten vidare på vårat hus.
 
Någon som har ett hus för oss?

Kommentarer
Postat av: Linda o Mileon

nämen nej nej nej vilket oflyt ni har gumman! Så ledsen jag blir för eran skull :-( Kan tro att ni är väldigt besvikna!!

Jag hoppas erat hus snart står framför er på visning, jag håller tummarna hårt!!

KRAM!

2012-10-07 @ 19:14:32
Postat av: Linda

Men gud, vad surt! Stackars er, som äntligen hittat rätt och allt! Håller tummarna att ni hittar ett annat hus, helst igår! Kram.

2012-10-07 @ 20:10:23
URL: http://luckynumber198.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0