2013

Igår hade jag 30% kvar av graviditeten och idag knallar vi in i v.29. Så om cirka 11 veckor är vi fem i familjen. Någon som kan få mig och förstå?

Var till barnmorskan förra veckan och allt såg bra ut. Det är alltid roligt och få lyssna på bebis. Men denna gången ville inte bebis vara med alla gånger, hjärtljuden pendlade från 116-160, det är häftigt att det kan bli en sådan variation bara den busar till det.

Sf måttet följer sin kurva så fint, längs det översta strecket. Undrar hur stor jag kommer bli.

Idag blir det en hemmadag då vi ska plocka undan julgranen och sedan lite städning. En skön söndag med andra ord.


Kommentarer
Postat av: fröken K | vill bli amatörfotograf

Härligt. Är du i det stadiet att du mår ganska bra just nu då? Inte för stor, inte för många plågor? :)

Svar: Jag har rejäl foglossning som bråkar med mig, orkar inte stå långa stunder och att gå promenader är bara att glömma ;) Halsbränna och blodtrycksfall är annat roligt ;) haha, men annars så mår jag bra! *fniss*
Camilla

2013-01-06 @ 12:47:40
URL: http://www.facutvivas1.com
Postat av: Susanne

Då är du i precis den veckan då Vilhelm bestämde sig för att komma ut!

Svar: Det är lite ofattbart...
Camilla

2013-01-06 @ 22:01:01
URL: http://mammatexter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0