Fikabesök

Det är det som står på schemat. Vi ska styra bilen mot svärföräldrarna, jag behöver få träffa lite vuxet sällskap och sedan behöver jag det för att jag inte ska somna. Tre tidiga morgnar tar på krafterna! Vi är ju bortskämda med att morgonen börjar vid 7.30-8 tiden och inte 05.30-06.30.

Har tänkt att vi ska köra blöjfritt i helgen när vi är hemma. Nu ska det potttränas! Jag är laddad och jag har pratat lite med Ville om att han ska få gå utan blöja.

Nä, ska ta och packa ner lite blöjer och nu ser jag att jag måste byta bajsblöja innan jag åker.

Ha en ljuvlig eftermiddag och håll tummarna på att det är uppehåll i eftermiddag/kväll för jag vill ut i skogen och plocka svamp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0