Yes!

I morgon är en dag att se fram emot, fick ett samtal och erbjudande att köra extra imorgon kväll/natt. Det tackade jag ja till. Så imorgon så ska jag in och skriva anställningsavtal och sedan hämta jobbkläder samt min tidbok. Bilen får jag senare på em, så skoj! Jobbar mellan 17.30-03.

Så ett annat måste är att få tag på försäkringskassan, för höra hur man gör för att plocka bort en dag som jag redan begärt föräldrapenning för. Mycket med det jordiska och fk är en djungel i sig.

Nu ska jag gå ut i garaget och se hur det går för mekarna där ute och sedan ska jag återvända till den kassa filmen på 6:an och min virkning.


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Antar du kör taxi? Kör försiktigt i så fall, å ha en fin helg <3 KRAM

2010-08-06 @ 09:11:26
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0