Trött

Nu är denna dag till övers. Har haft en trevlig dag med trevligt besök, men så slut jag var i huvudet när alla hade gått. Även båda barnen var helt slut. Men nu har vi vårat firande för oss klart. Men vi har fått fina presenter, bl a pengar till cykel och cykelsadlar till barnen. Över pengar så fick vi blommor, kökshanddukar, fröer och presentkort på en blombutik här på vår ort.

Imorgon är det babysim med vår underbara dotter, vår prins ska få leka hos sin mormor. Det känns skönt att få lite tid enbart med vår dotter. ibland känns det som om hon blir bortglömd. Men hon är verkligen inte mindre älskad för det!

Nu på kvällen har vi ätit hemmagjorda hamburgare och druckigt coca cola. Mycket gott, efter att ha ätit så spelade vi lite mario på wiit. Vi var tvugna att stänga av innan vi vart alldelles för förbannade båda två.

Nu ska det borstas tänder och jag ska läsa lite bok innan jag somnar. Ska ta och väcka sambon som somnat i soffan...

Jo just ja, jag fick presenten av min kära sambo idag, fick presentkort på en smyckesbutik så jag kan beställa ett namnsmycke. Vart så glad! Det är något jag velat haft länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0