Lilllördag

Idag fick barnen äta lunch hos min mamma, för jag skulle i väg och få massage och brynen tillfixade. Massagen var helt underbar, var och är väldigt stel i svanken samt i nacke/axlar men det är inte så konstigt när jag bär på barnen varje dag. Men nu är jag väldigt mör i hela ryggen. Brynen vaxades och det är så mycket skönare än att noppa hårstrå för hårstrå. Kan verkligen rekomendera det!


Två kassa bilder


Före                           Efter

Ville har varit en drulle i dag, han ramlade på lekplatsen när mamma var ute med honom, sedan när vi skulle åka hem så snubblade han på asfalten och stod på huvudet. Väl här hemma så snubblade han på Alice leksak. Sedan var han så söt, när jag kom tillbaka efter massagen så hade han somnat på mammas soffa. Gullungen!


Ikväll ska jag virka lite och sedan kolla på grey's. I morgon så ska jag besöka tandläkaren, ska nog ta en snabb vända inne på en klädbutik för att se om jag hittar något nytt till dopet.

Önskar er alla en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0