Godmorgon!

Här har dagen börjat lugnt och vi sitter och myser i pyjamasarna, det är en skön början på helgen. Vad dagen ska innehålla vet jag inte riktigt än.

Johanna skulle komma över och låna en sticksåg till borren så hon kan få ut sina sladdar till tv bänken. Ska fråga henne då om hon kan passa barnen så jag kan åka och handla lite. Jag har ingen större lust att dra med mig barnen ut.

Men i eftermiddag så ska jag och pappa ut och plocka svamp, det ska bli skönt. Det har blivit mycket egentid den senaste veckan men så blir det ibland. Det kommer komma veckor då det inte blir något alls.

Planer i helgen har vi inga förutom att vi är bjudna till Johanna på mingel. Det blir nyktert för min del för att jag har inte så stor lust att gå ut efter minglet. Skönt med oplanerade helger!
Vad händer hos er i helgen?

Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0