Semester för själen

"Semester för själen", det är så jag har kallat min arbetsdag.
Har varit underbart att köra vuxna människor och kunnat haft en bra dialog.
Ville har varit hemma med min älskade svärmor, Alice lämnade jag på dagis och blev hämtad efter sovstunden.
Storsorken ser fortfarande "febrig" ut på ögonen men i övrigt är han piggare, dock har inte matlusten infunnit sig.

För tillfället sitter Jonis på en ölprovning och kommer inte hem förräns sent ikväll. Jag hoppas att han har det roligt. Ett barn utav två sover och när den andra skitungen har somnat så ska jag plocka fram mitt kvällsgodis. Chips, dipp och påskmust.

Det är en jobbhelg denna helg så imorgon bitti sätter jag mig på cykeln och trampar till bussen. Jag hoppas på att det blir en lugn helg.

Några aprilskämt har jag inte råkat ut för men jag lyckades lura min mamma med en kanske elakt skämt men jag kunde verkligen inte låta bli. Jag skickade ett sms imorse att hon skulle bli mormor i december, hon han berätta för sin sambo och sina arbetskamrater innan jag hann skicka att hon skulle titta i almanackan och skriva upp vilken dag jag berättade nyheten på. Förlåt mamma, men jag kunde verkligen inte låta bli!
Så jag fick ringa hennes sambo och berätta hur det låg till. Oj oj oj!

Har ni blivit lurade eller lurat någon?

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, du vet vad jag sagt....nu är det bara att sätta igång så jag blir sexbarnsmormor !!!!! Mina arbetskamrater tyckte synd om mig....men jag förlåter dig :) Det var inte så farligt...men ???sex barnbarn hrrmm

2011-04-02 @ 17:47:48
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0