Tävling om Cliniderms produkter - Buzzador

Nu har jag testat Cliniderms Ulta soft cleansing milk, Age delay serum och Active protecion day cream i ett par dagar och mitt första intryck är att de gjorde att huden blev len som en barnrumpa. Och nu efter ett par dagar så är huden fortfarande len som en babyrumpa. Äntligen har jag hittat några bra ansiktsprodukter!

Ett stort plus är att flaskorna är försedda med pumpkork, det gör det hela lättdoserat och att inte kommer in bakterier i flaskan. Flaskorna är snygga, det gör att man kan ha dem stående, framme, på badrumshyllan.

Jag var lite kritisk till att det var parfym i Ultra soft cleansing milk och Active protecion day cream, men det är inget som stör numera.

Nu till tävlingsreglerna

För att vara med i tävlingen så vill jag att ni
skickar svaret på frågan till min mail och
sedan lämnar en kommentar i detta inlägg
med en motivering om varför just du ska vinna ett kit.

Vilka är hudens två viktigaste skyddsbarriärer?

Kika på Cliniderms hemsida efter svaret


Och ni mailar mig på [email protected]



Tävlingen avslutas den 22/1 kl.21
* ~ * ~ *

Om ni vill bli buzzadorer och få hem massa olika produkter att testa.
Så klicka på länken; Bli Buzzador

Kommentarer
Postat av: fröken K

Min motivering är att även jag letar efter hudprodukter som kan hjälpa mitt torra ansikte att mjuka upp sig lite i kylan. Jag blir så torr att jag blir röd runt ögonen, och att gå runt och se ut som en knarkad panda är inte skoj. :) Och så är jag ju så gammal, så jag behöver age delay kräm.

2011-01-06 @ 18:56:29
URL: http://marengo1.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag vill vara med! Har mailat dig nyss.



Här är min motivering:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



Hoppas på tur!

Kram Malin

2011-01-06 @ 19:24:03
Postat av: MAMMAS KRYPIN

Tack så jätte mycket! :D gör mig så glad

2011-01-06 @ 20:46:15
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: MAMMAS KRYPIN

Ja!

Det gör det absolut :) Så nöjd nu=) Hoppas det håller i sig=)..



KRAM

2011-01-06 @ 22:29:52
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Hej hopp! min man fråga mig häromkvällen hur jag efter alla dessa år fortfarande hade en kropp som en len babyrumpa!!?? ingen aning va mitt svar,Nu är de så här sen jag börja som butiksbiträde igen har jag sprungit sönder mina fötter och sminkat sönder mitt ansikte, så lever inte riktigt upp till förväntningarna längre!! men jag hoppas juh snart så kankse jag får chansen att göra de med Cliniderms produkter=) kram

2011-01-10 @ 19:37:03
Postat av: Linda

Varför just jag ska vinna ett kit är för jag är i skrikande behov till mirakelkur som hjälper att dölja fårorna i en trött småbarnsmammas ansikte.

2011-01-19 @ 17:46:49
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0