Kalas, tapetjakt & Ikea

Som rubriken lyder så är det de som helgen har innehållit. Lägg på ett skopa rejält gnälliga barn. Sådant där gnäll som tar enormt på skallen... Så barnen är gratis mot avhämtning till deras gnällande period är över, sedan vill jag ha tillbaka dem.

Svärmor har blivit pensionär och vi firade henne i lördags. Blev bjudna på kallskuret och goda kakor, barnen lekte fint med sina kusiner.

Söndagen så bestämde vi att åka och kika på tapeter till sovrummet men hade inte tid att kika ordentligt men det lilla vi tittade så var det ingen tapet som föll mig  i smaken. Jag har tapeten redan bestämd i skallen och då är det svårt att hitta någon som stämmer överens med min bild.

En vända vart det på ikea, Alice hittade en mysig hund som hon vägrade släppa. Hon kramade och pussade på den så mycket, söta Alice!

Denna vecka blir en tuff jobbvecka och en tuff torsdag. På torsdag är det tre år sedan Max och Saga fick sina änglavingar alldelles för tidigt. Saknade är så stor efter dom. Tänker på dem ofta. Har beställt hem risballonger som jag ska skicka upp på minnesstunden på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0