Steg 4 - Träning

Jag funderar på att ha ett rullande schema på träning men har ännu inte hunnit lägga upp ett sådant så det ska passa överrens med mitt jobb, men det kommer!

Har skaffat träningskort på ett gym och kommer styrketräna och konditionsträna där. Stort plus med det gymmet är att jag kan ta med mig barnen.

Jag kommer att i ett par veckor träna i ett "Mamma boot camp" enligt Olga Rönnberg. Det ska bli riktigt spännande då det är min gamla klasskompis som håller i det.

Nu kör vi!

Någon mer som vill följas åt?

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh så peppad jag blir att läsa det du skriver, jag har kollat på ett simkort, tänkte simma två dagar i veckan och promenera två. Har även städat skafferiet, så jag siktar på ett lite sundare och lättare liv... KRAM

2011-09-19 @ 19:27:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0