Swisch!

Vart har den här fredagen tagit vägen? Den har försvunnit så fort!

På förmiddagen kom svärmor in och skulle sitta barnvakt en stund medans jag pös i väg på en underredskontroll. Väl hemma igen så fick barnen lunch och Alice somnade. En härlig stund med svärmor och barnen, min svärmor är så klok och lyssnar så bra och det är härligt att bara sitta och prata med henne. <3

När Jonis kom hem så var det bara att packa och dra på sig träningskläderna för 1½ timmes pass väntade på oss på gymmet. Så skönt att få komma dit och ställa sig på bandet och sedan ge kroppen en genomkörare.
När vi duschat och donat så satte vi oss i bilen för att åka och handla present till pappas sambo, det vart lite lökar att sätta ner i jorden.

När vi kom hem vid sex taget så hade vi hunnit att handla till utflykten imorgon, hämtat ut medicin, kollat om det kommit en leverens till Jonis jobb och hämtat pizza.

Så nu sover båda barnen och jag sitter här med 1 glas cola och lite nötter. Jonis är hos en kompis och dricker några öl så det är så lugnt här hemma, inte ens tv'n är på. Jag ska avsluta mitt kvällsmys med att gå och lägga mig och läsa lite.


Kommentarer
Postat av: Tinezza

Finns det mmbc också ;)

2011-09-24 @ 00:05:01
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0