Tung dag

Idag har vi uträttat en del jobbiga bitar, att ordna klädsel och blommor till begravningen.

Att beställa blommor var det jobbigaste, att hitta en bukett som var fin och att sedan blev det så slutgiltigt/påtagligt på ett sätt när vi skulle bestämma vad som skulle stå på banden.

Vi bestämde en sak i butiken men när jag kom hem så kände jag att det inte var rätt, så det blev istället Så saknad, Så älskad. Och sedan våra namn. Det kändes mer rätt, mer oss.

Jonis kläder är färdiga och jag hoppas att min beställning från H&M kommer fram fort. För att hitta snygga gravkläder inför en begravning i affärerna är en omöjlighet.

Annars så har vi inte gjort så mycket mer utan bara varit här hemma. Jag har vilat på soffan medan barnen och Jonis har lekt här hemma. Imorgon så blir det städ och fix här hemma. Måste handla till nyårsdesserten med. Men det är imorgon det.

Nu ska jag ta mig in och borsta gaddarna och sedan krypa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Så tråkigt att läsa om din mammas man, kan bara instämma i ditt "fuck cancer"! Kram!

Svar: <3 Kram
Camilla

2013-01-02 @ 22:09:52
URL: http://msbree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0