Learning by doing...

Varför lär man sig aldrig att vill man ha något gjort då får man göra det själv? Men så ska det inte vara!! Delegerade en uppgift till min kära (ironi..) sambo att boka en lokal för vår 30+30 års fest som skulle ha gått av stapeln i slutet av mars. Jag letade tom fram telefonnummer åt honom i mitten av januari och bad honom ringa. Idag står det klart att det inte blir någon fest för att lokalerna redan har blivit bokade. Han började ringa för 1½ vecka sedan efter en hel del sura kommentarer från mig. Men behöver jag vara som en morsa till honom?

Jag har redan planerat vilka som ska bjudas in, mat och barnvakt. Han skulle bara fixa lokal. Jag ville så gärna att mina älsklingar från andra delar från landet skulle kunna komma men det känns som om det inte kommer att kunna gå då det behövs att de får lite framförhållning med...

Så han lyckas en än gång förstöra ett jämt jubileum för mig...

grymt besviken, ledsen och tvärilsk!!


update.. han kläckte även ur sig att jag kunde ha hjälpt honom...
ööööhhh, jaha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0