svamlar

Fredag imorgon och det blir ännu en tur till Malmö. Denna gång är det bouppteckning som gäller. Jag och Jonis ska få vara barnfria och få träffa min Lina, Marcus och fina Lykke.

Så direkt efter jobbet imorgon så ska jag få ihop packningen åt barnen så vi kan bara åka när Jonis kommer hem.
Tänk, planera, handling...

Något som är roligt att Villes tal går framåt men vi känner att även om vi gör allt så är det inte nog. Så det ska vi ta upp med logopeden att hon får komma in och jobba mer aktivt med Ville.

Jag känner att jag har svårt att formulera tankarna just nu, jag vill fortsätta blogga men vardagen känns tråkig men det är vårat liv. Det är känns tråkigt att ni får läsa om vårt tråkiga liv som just nu bara består av jobb, hämtning/lämning på dagis och sedan matlagning. Vi har väldigt roligt mellan det, barnen är inne i en rolig period just nu.

Nu ska jag sluta svamla och ta och äta en apelsin innan jag viker tvätt.

over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0