Stopp!

Här rullar veckorna på och nu får nog någon banne mig stoppa tiden!
 
På torsdag så fyller frallan hela tre fingrar, tyckte det var igår vi var på förlossningen och ett knytte kom till världen. Nu är hon en riktig älskad skitunge som verkligen vet vad hon vill.
 
På hennes önskelista står ett guldhjärta på tanden, 4 daggmaskar och stora tuttar... Kan tala om att hon inte får något utav det, det som gick att uppfylla var prinsessadocka.
 
Så denna vecka går i bakningens tecken då det är lite att förbereda inför kalaset på lördag. Muffins, Hello Kitty tårta och negerbollar står på to do listan.
 
Graviditeten går framåt, är i v.19+1 idag (v.20) och om fem dagar är det halvtid. Idag har bebis levt rövare i magen och det är så mysigt att känna sparkarna och buffarna. Men fogarna bråkar ganska bra med mig och idag var jag till läkaren och fick en sjukskrivningen, att sitta och skrika av smärta mellan kunder och körningarna är inte kul.
 
Nu ska jag ta och bära in en liten, liten och liten, men en skrutt som kom ut med växtvärk tidigare ikväll. Att växtvärken ska vara så jobbig för Ville är pest och pina för mitt mammahjärta. Det som är bra är att jag numera får massera benen lite och då är det bara jag som duger.
 
En liten uppdatering från min sida, hoppas ni raringar mår bra. Jag kikar in varje nytt inlägg men att kommentera är jag usel på.

Kommentarer
Postat av: Linda o Mileon

Dumma växtvärk! Han känner ofta av den stackarn :-(

Och vilken önskelista sessan hade då, ha ha! Daggmask borde man väl kunna gräva fram? *blink*

Och bebisbuffar... en speciell känsla, är allt lite avundsjuk på att vara gravid - även om det inte är så underbart med baksidan av det hela med krämpor. Skönt att du är sjukskriven nu, bara ett okej från FK så kan du andas ut o ta de lugnare!

Ja vi får helt klart få till en dejt, jag ska försöka ringa dig i veckan ;-)

Puss o kläm!

2012-11-06 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0