Salig blandning

Bloggen hamnar verkligen i skymundan, uppdaterar insta lite oftare (Millexa82). Då datorn inte startas lika ofta så sitter jag alltid med ifånen eller som nu paddan.

Här hemma rullar det på så jag tänkte uppdatera er i form med bilder på vad som har hänt den senaste tiden. Enklaste sättet för att berätta vad som hänt.

Just nu sitter jag och hoppas på att ups ska komma snart för de har varit här två gånger redan och jag har inte varit hemma någon av gångerna så idag ska jag hålla mig hemma idag. Det gör inget då det är dåligt väder ute, ska försöka ta itu med vår skräpgarderob i hallen. Helt otroligt vad saker man har.

Husletandet går vidare, vi går på visning efter visning. Budat på hus har vi med gjort men den säljaren har ett fantasipris på sitt hus. Så det känns som om vi alltid kommer att bo kvar i denna lägenhet. Jag har redan börjat planera hur alla tre barn ska få dela rum.

Ska ta och skicka över bilder till paddan så jag kan slänga upp dem.

Håll tillgodo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0