Pizza och jobb

Sitter och väntar på resten av familjen som ska komma hem. Det har varit välrdigt lugnt på jobbet idag, har haft tre körningar á  närmare 6 mil. Så det har blivit en del soffnötning och virkande framför tv'n. Pizza blir det till mat här idag, jag orkar inte ställa mig vid spisen då jag börjar känna mig förkyld. har tagit två alvedon och hoppas att det går över snart.

Och hörrö, ni glömmer väl inte att tävlingen avslutas ikväll kl.21? Skynda er och tävla!! Jag presenterar en vinnare under morgondagen.
Det är stor vinstchans att just du vinner!


Kommentarer
Postat av: Linda

Inte fel med pizza, sitter nog fint förstår jag - det blev det här med - fast igår ;-)

2011-01-22 @ 19:01:01
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0