Godmorgon tisdag!

Här vaknade vi upp till regn, vilket kan vara mysigt om man inte ska gå ut. Men vi ska gå ut, till dagis, för att lämna storskrutt där. När jag och Alice kommer hem igen så ska vi äta lite frukost och sedan gå och sova!

 

Den bärbara hänger sig efter någon minut och min pappa trodde att det är en fläkt som gett upp. Så idag ska vi lämna datorn till Jonis bror som ska få äran att kolla igenom den och samtidigt rensa datorn på massa skit. Jag har fått låna en skärm av min pappa och sedan letat upp min gamla stationär dator som jag hade innan jag och Jonis vart tillsammans. Och se på 17, den funkar! Så det är den jag sitter med nu. Jisses vad mycket gamla bilder och annat man har på datorn som man glömt bort. Riktigt roligt att gå igenom. Massa minnen!!

 

I eftermiddag så ska vi åka och fira mormors svåger som fyller 80 år, ska bli roligt att få träffa mina sysslingar och mammas kusin/er. Ska försöka att ordna någon present till gammelgubben, lite svårt när de kommit upp i en åldern bara och sedan sagt ifrån sig blommor.

 

Nu börjar klockan närma sig dagisdax och då kanske det är dags att hoppa ur pyjamasen och sedan i vanliga kläder.

 

Hoppas ni har sovit gott i natt!

 

Jag på Robbie Williams, 2 juli 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0