Stora tjejen

Jag fick lite panik innan jag somnade igår. Låg och tänkte på Alice, att hon redan blir 9 månader nu i augusti och det är bara 3 månader innan hon blir 1 år. Det här året har gått så fort! Jag vet inte vart tiden tar vägen, jag blir nästan rädd att det går så fort!

Vi var till bvc idag och hon väger 8110g och 71.5 lång. Boeltestet klarade hon bra, så skönt att ha det avklarat.

Det tråkiga var att jag fick veta att Lena ska sluta, riktigt tråkigt då hon har sett både Alice och Ville växa upp. Kommer sakna henne!

^^^^^^^^^^^^

Nu måste jag verkligen få tummen ur och börja packa, ska ju åka om ca 1-1½timme. Det enda jag har gjort är att tänka över listorna. Nä, tummen ur var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0