-20grader

Så stod det på min termometer i morse och jag höll på och få en chock. Men när man kom ut så kändes det inte så kallt. Tycker det är lite svårt att ställa om sig och veta hur man ska klä barnen. Det är skit samma om jag fryser men viktigast är att barnen är varma.

Gårdagen låg jag i soffan hela dagen med min bästa vän vetekudden. Fick mensvärk deluxe! Upptäckte även igår att någon idiot hade under natten snott vår ena cykel. Den var låst med två olika lås och på pakethållaren så satt det en barnsadel. Varför!? Jag blir så förbannad över att folk inte kan skilja på mitt och ditt!

Alice har blivit så duktig, hon knallar omkring här hemma och igår fick hon syn på ett får i en bok och sa bäää. Hon gjorde det inte bara en gång utan två gånger. Jonis hörde Alice säga bää till en pusselbit med ett får på. Min stora duktiga tjej!

Ville är på dagis och Alice njuter av att vara själv hemma. Nu är det dags för hennes förmiddagslur och jag ska passa på och sova med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0