Blandad kompott

Flyttandet gick bra igår, Ville var dock väldigt gnällig och vart ledsen när vi åkte. När vi skulle bära upp allt i den nya lägenheten (varför flyttar man alltid så högt upp för?) så ringde svärföräldrarna och talade om att Ville hade fått feber. Så vi fick in allt fort och sedan åkte vi till svärföräldrarna. Ville var väldigt varm så han fick en alvedon. Att barn orkar hålla igång trots att de är sjuka, jag beundrar dem för det! Efter vi fått lite mat i magen så däckade Jonis på sina föräldrars säng och sov 1½ timme. Även han hade fått feber. Alice mår inte heller helt hundra och *ta i trä* så mår jag fortfarande bra.

Så idag har jag varit och mellanhandlat, på väg till affären så ringde min kompis Johanna och frågade om jag skulle göra de andra sällskap in. Jag hade lovat att komma på en tjejkväll som hon anordnar med sitt företag. Sagt och gjort så stressade jag mig igenom och affären och kom ihåg allt som stod på listan, hem slängde i mig maten innan jag for vidare. Det var riktigt mysigt på tjejkvällen, Johanna visade upp bra produkter till hud och make up. Hon gjorde även en vardags make up på mig. Det var en lätt make up men inte som jag själv skulle ha sminkat mig. Men det är ju så olika.

Drack även en kopp kaffe när jag var där och jag brukar aldrig dricka kaffe på kvällen och det resulterade i att jag är superpigg just nu.. Så kan det gå och jag kommer aldrig göra om misstaget igen!

I morgon så ska jag hjälpa till att flytta det sista ifrån lägenheten och sedan plocka med mig ett akvarium hem. Så nu ska våra fiskar få flytta till något större. Det kommer de bli glada för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0