Dagliga sysslor

Idag har jag hunnit med att diska, så nu glänser diskbänken. Skönt att ha det gjort. Tvättmaskinen har fått gått, ska bara ta mig för att hänga tvätten. Alice sover just nu och Ville ligger och tittar på tv. Då passar jag på att slänga upp benen och läsa lite bloggar.

Gårdagen åkte jag och barnen och besökte ett par vänner, de bor på landet och det var skönt att komma hemifrån. De har en dotter som är 10 månader yngre än Ville. De lekte fint tillsammans alla tre. Det värmer gott i mammahjärtat.

På eftermiddagen så ska vi åka på kalas. Pappa fyller i dagarna så vi ska åka och fira honom. Lugn avslutning på dagen!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

fniss vilken skön bild!!! Hoppas ni får ett mysigt firande av din far <3 Jätte kram!

2010-12-28 @ 16:00:49
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0