Mångdag morgon

Nu på morgonen har jag bott i telefonen, har ringt samtal åt mamma, pratat med min mormor och även min syster. Sista samtalen var till vårdcentralen, Ville har en hemsk falsk krupp hosta som inte är rolig alls. Han hostar och hostar. Så nu har jag bett dem om att skriva ut lepheton mot kruppen. Om det skulle bli värre så skulle vi ringa och det är klart att vi gör. Vill inte att han ska må dåligt.

Funderade på igår om jag skulle åka till biblioteket idag men orken vill inte infinna sig. Så jag tar mig en sväng med draken och sedan försöker få ordning på lite tvätt.

jag har sovit dåligt i natt och det tror jag även Jonis har gjort, Ville har varit som en virvelvind. Har fått lagt honom till rätta ett antal gånger efter att ha fått hans ben på min rygg. När jag precis somnat så har Alice vaknat.

Ni glömmer väl inte bort att tävla? Idag är sista chansen till att vinna. Tävlar gör ni här


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Fy för falsk krupp, tycker det är så obehagligt :-( Hoppas det blir bättre! KRAM

2010-12-06 @ 12:14:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej har inte alls fått tips om stödbälte, känns som min BM inte är så bra haha....besöken går skit snabbt, samt att jag inte fått några tips alls på hur jag ska hantera foglossningen...

Inte länge kvar nu, men ändå.



2010-12-06 @ 12:34:55
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0