Torsdag och snart helg.... Igen!

Ville kvittrade glatt när han kom upp, fick ta på honom utan protester. Men när det väl kom till att gå ut genom dörren och nerför trappen vart det ramaskri. Där kom trotsen... För vilken gång i ordningen vet jag inte.. Men det var att jag fick släpa Ville ner för trappen medans jag bar Alice. Muskler har jag iaf!

Tog syskonvagnen för att slippa mer utbrott på den korta vägen till dagis. Väl på dagis så gick allt bra. Skruttunge!

Nu sover Alice och jag sitter här med en ostmacka och ett glas oboy. Ikväll ska vi på kalas och fira Martina som fyller på lördag.


Jag lägger upp gårdagen i punktform, det var nämligen full fart från morgon till kväll.
¤ Dagis för Ville
¤ Lämnade in objektivet för rengöring, spanade på julklappar och köpte vinterskor
¤ Hämtning av Ville och sedan lunch.
¤ Fika och lek hos syskonbarn och sysslingar
¤ Lagade mat och sedan åt.
¤ Klippte klorna på brorsans katt
¤ Tittade på tv
¤ Diskade undan innan jag la mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0