Fredags mys

Vilken underbar helg det kommer att bli, mycket som kommer att hände och tyvärr kommer bloggen att bli lidande.

Kan berätta lite kort om mina planer för helgen.

Idag kommer bästaste Lina med sambo, de ska bo hos oss över helgen. Tillsammans ska vi förbereda dopet som är imorgon. Ikväll kommer min andra underbara Lina med pojkvän och Linda med sötaste sonen och så ska vi alla ha fredags mys på högsta nivå. Tacos, skratt och massa kackel!

Dagen började bra med sovmorgon. Jag och Alice gick upp vid 8 och Ville sov ända till kl 9.30. Natten har varit lite stökig med dotter som vaknade och ville ha mat, Ville vaknar och har växtvärk. Han somnade om gott när han fått alvedon. Prövade med att massera men det hjälpte inte. Stackars liten, inte kul att ha växtvärk!

Nu väntar jag på att min mamma ska komma och hjälpa mig med barnen idag så jag kan få pyssla lite innan besöket kommer. Skönt att slappa lite innan allt drar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0