Lördagen snart till enda

Dagen började med en sovmorgon, vilket var jätteskönt då jag sovit på soffan pga hostattacker från min sida. Ville inte väcka hela familjen.

Sedan när vi vaknat till och vi kände oss redo för att ge oss ut i snöstormen så styrde vi kosan till svärföräldrarna. Där fick vi lunch, fika och sedan mycket prat och mys. Spelade även lite super mario bros på wii't. Mycket roligt spel, något som jag vill att vi med införskaffar oss.

Förkylningen har slagit klorna i oss vuxna, förstår inte hur mycket snor det får plats i sambons näsa, samt att min röst låter som om jag vore i målbrottet. Har en massa rethosta som är irriterande, mer irriterande är att jag inte kan ta någon hostmedicin, för all medicin går över i bröstmjölken. Lite surt, får ta och leta reda på en del husmoderliga tips att ta till i stället.

Kvällen har varit lugn, ätit godis, kollat på melodifestivalen och läst mina favoritbloggar.

I morgon ska jag nog försöka tvätta två maskiner tvätt, för det börjar sina i våra garderober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0