Mått piss

Har jag gjort idag, vaknade imorse och kände -"hur i helvete kommer jag orka med barnen idag..?" Men det gjorde jag, knappt!

Ville fick vara hemma från dagis för jag orkade inte gå dit och lämna honom. Min mormor kom hit runt lunch så jag fick åka och handla till dopet. Dock glömde jag en del så det blir till att komplitera imorgon eller på fredag.

Det var ljuvligt när sambon kom hem från skolan, då kunde jag lägga mig på soffan och glo på tv. Nu sover storknatten och jag ska gå in och lägga mig i badet och försöka kurera mig.

Ringde och frågade min mor om hon kunde hjälpa mig och passa barnen medans jag städar av lite här hemma. Först fick jag ett tveksamt svar och det känns inge roligt för att jag klarar mig bra själv och ber inte om hjälp/stöd i första taget... Men men, nu ska hon ta barnen medans jag går en vända med dammsugaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0