Varför!?

Snoret har attackerat mina bihåler och jag känner mig inte pigg för fem öre. Jag har inte tid att bli sjuk just nu. Har alldeles för mycket att göra inför dopet och självklart så får jag fixa allt själv.

Jag har svårt att delegera saker till min sambo och blir mer irriterad över att han inte erbjuder sig att hjälpa.

Idag har jag iaf fått håret klippt, och det känns skönt att ha blivit av med lite och nu ser man ut som en människa igen. Min svärfar var här och passade Alice medans jag satt i frisörstolen. Njöt verkligen att få sitta i lugn och ro och bara lyssna på tystnaden. Efter klippningen gick jag och beställde blommorna till dopet.

Har hunnit tvätta en maskin tvätt och börjat bearbeta tanken med att städa i badrummet. Imorgon ska min mormor komma in och passa barnen medans jag åker och köper grönsakerna till pastasalladen.

Tycker ni att lättöl hör hemma på ett barndop?
Jag tycker då inte det. Barn och alkohol hör inte ihop, oavsett om det ens är lättöl! På sonens dop hade vi enbart alkoholfri cider och smörgåstårta, och då var det ens ingen som sa något om öl, men denna gång... Nä, öl blir det inte. Läsk ska inhandlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0