Äntligen fredag och långledigt

Idag gick sambon sin sista dag i skolan, nu ska han vara ledig i 2 veckor och sedan börjar praktiken.

Barnen började med att sova middag och jag satt framför datorn, Jonis slocknade i soffan. När alla vaknat till så åkte vi hem till min pappa för att fika och sedan väntade svärföräldrarna på oss med middag. Riktig trevlig början på ledigheten.

Nu hoppas jag att vi snart ska dra igång en film och äta lite chips.

Imorgon är det jag som klår de 4 bröderna i gokart!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi hoppas du spöat dem i gocart! :-) Kram

2010-07-17 @ 16:53:37
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

visst spöade du dom? ;-)

2010-07-18 @ 08:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0