Dagen än så länge

Den var min tur att gå upp med barnen när de vaknade, Jonis fick sova vidare. Så nu har lillskit hunnit äta mellis och snart är det dags för hennes förmiddagslur. Disk- och tvättmaskin är redan igång och arbetar. Gäller att passa på medans det är svalt, mitt på dagen vill man inte göra annat än att vara ute.

Cykelturen gick jättebra igår. Alice fullkomligt älskade det, hon tittade från sida till sida och höll i sig. Stundtals så pillade hon på min tröja. Ville fick vi muta upp i sadeln med hjälp av en liten påse bilar, tur det var lördag igår. Men han tyckte det var roligt med.

På eftermiddagen tar vi nog vår lilla familj och åker och våldsgästar någon av våra släktingar. Jag hoppas även på ett besök på en badplats, skönast att svalka sig i vattnet. Men innan det så måste jag ner till klädaffären och hitta ett par nya bikinitrosor, de jag hade var visst lite genomskinliga.

Ha en underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: lixtra

Hoppas ni fick en mysig söndag till sist! Alltid trevligt o våldsgästa någon emellanåt, ha ha!

Kul att barnen gillade cykelturen, kan ni bege er ut på mini-äventyr :-)

2010-07-05 @ 05:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0