Lekbesök och kalas

På schemat idag så står det lekbesök och kalas.

Filippa med familj kommer hit till lunch och ska äta med oss. Sedan blir det massa bus, har på förslag att gå ut till en lekpark och leka. Får se vad det blir av de planerna.

Efter lekbesöket så ska vi åka och fira barnens kusin som fyller år. Där skulle det bli glass och maränger, mumsigt!
Tiggde till mig mat där, så slipper jag skynda mig hem efter kalaset och utfodra skitungarna.

När Jonis kom hem igår så åkte vi till stranden, det var skönt i vattnet och barnen plaskade på. Och när vi väl kom hem så var det bara att ploppa ner dem i sängarna. Ville vaknade innan jag hann somna så han har legat mellan oss i natt. Men jag har sovit riktigt bra ändå.

Nu sover lillskrutt och jag hoppas att storskrutt somnar till snart, för han vaknade alldelles för tidigt och om han ska orka med hela dagen så är det bra om han somnar.

Någon av er som vet vart de spelar in sommarlovsmorgon? Haha, precis när jag hade skrivit frågan så sa hon svaret, Malmö. Kommer ni ihåg några speciella sommarlovsmorgnar? Den som jag kommer ihåg mest är Tippen, var lite småkär i Morgon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Har inte sett sommarlovsmorgon på evigheter, man kanske ska göra det idag.. Tippen kommer jag ihåg med ;-)

2010-07-16 @ 06:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0