Natter

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag kryper ner i sängen.

Dagen i dag har varit bra, trots en väldigt seg start. I väg på kalas, mysigt som vanligt att umgås med Kari och Anna och deras dotter Minéa. Träffade även deras vänner och deras grannar. Ville och Minéa lekte fint ihop i dag med. Anna fyllde upp en badbassäng så barnen roade sig själva. Alice vandrade från famn till famn. Jag är så glad över att ha fått så fina barn!

När barnen var nattade så åt vi tacos och sedan satte vi på en film. Jag hann virka klart två dammsugare. Nu ligger Ville och Jonis och väntar på mig i sängen, vad morgondagen har åt oss vet vi inte riktigt.

En sak som är säkert är att vi hoppas på fint väder så det blir bad. På söndag är det inplanerat jordgubbsplock igen, denna gång ska jag göra sylt.

Hämtade ut ett paket idag, vad det är i det får ni se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0