Djurpromenad

I dag har vi varit hos barnens kusiner och firat en 5 årig tjej. Ville och Indra leker så fint tillsammans. Vi gick en promenad innan vi skulle åka hem, och på den promenaden såg vi en bebissnok (jag hoppade högt och skrek!), vinbergssnäckor i massor och en groda.

Vi stannade till i en lekpark och såg barnen leka. Vi, föräldrar, pratade om att ta en helg och festa ihop i sommar. Vi pratade om det i fjol och jag hoppas att det blir av i år.

Var upp till jourvårdcentralen med lillsnurpan, hon har varit lite gnällig och idag på förmiddagen ville inte hon äta. Läkaren lyssnade, klämde och kollade i öronen. Han kollade även halsen och såg att det var rött och svullet. Så nu äter även Alice penicillin.

Gårdagen stannades inne och det pysslades med lite olika projekt som inte hade blivit klart. Jag satt och virkade en prinsesstårta.

Just nu: Kollar på Hairspray och virkar bakelser.

Prövar mina skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0