Helgen som var

Lina kom hit och sov över natten till lördagen, så jag/vi skulle slippa gå upp allt för tidigt. Jag vaknade av att Alice kvittrade 05.15, stoppade i nappen och beslöt mig för att det inte var någon idé att somna om. Klockan skulle ändå ringa om 10 minuter. Vi var klara och satt i bilen redan kl.06. Vädret var lite grått och trist men helt okej bilväder. Vi lyssnade på radio, våra brända skivor, åt godis och snackade skit och skrattade. Riktigt mysigt!

Vi var framme i Sundsvall ca 10.30, åkte direkt till värdparet och träffade alla. Vi gjorde oss ordning till dopet och sedan fick jag agera taxi. Vi hittade fram till kyrkan och Elias var jätteduktig. Han sov igenom hela ceremonin och vaknade när han fick vatten på huvudet men då kom lite tårar. Lina M sjöng, vackert som vanligt!

Fikan efteråt var trevlig, och Elias kommer bli så glad över alla hans presenter. Bland hans presenter var det skotersparbössa, en polisbil och virkade leksaker.

Efter dopet och fikan så packades bilen full av tjejer och begav oss ut till Birsta för lite shopping till kvällens grillning. Sagt och gjort, släppte sedan av 3 tjejer hos värdparet så jag och Lina kunde åka ner och checka in på hotellet och ta varsin efterlängtad dusch. Vi gjorde oss snygga och sedan satte vi fart på våra apostlahästar.

Ledorden för kvällen var:

Alkohol, musik, skratt, minnen, majskolvar, ännu mera musik och skratt










Kommentarer
Postat av: Linda

Så mysigt! Det behövde du! <3

2010-06-04 @ 04:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0