Redan kväll

Och ännu en dag att lägga bakom sig. Jag har inte själv hängt med idag, på förmiddagen så var Jonis i väg och presenterade sig för ett företag och nu är det bara att hoppas att han får praktik där. Sedan var det dags för lunch och när barnen sov så åkte Jonis i väg till skroten för att skruva loss delar från bilar där.

När han kom hem så åkte jag i väg till storstan för att uträtta lite ärenden. Hämtade först upp en tröja jag hade köpt privat, åkte sedan ut till köpcentrat och bytte en blinkade blåljuslampa och hämtade ut penicillinet åt Alice. Det roligaste jag inhadlade var min efterlängtade systemkamera. Så när jag har skrivit klart detta inlägg så ska det lekas.

Barnen kommer verkligen att bli trötta på mig i morgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Morr, har problem att kommentera här emellanåt. Får upp felsida 404!



Hoppas du fotat mycket och är nöjd med kameran :-) Ett tips är att införskaffa dig ett uvfilter till objektivet du har för att skydda det från kladd, damma och ev. repor. Billigt skydd om du ropar hem från Tradera eller billiga fotosidor. Dyrt att lämna in objektiv gång på gång för rengöring....



KRAM!

2010-06-18 @ 05:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0