Segt

Med inlägg här men lusten till att sätta sig ner och skriva infinner sig inte.

Jag har annat att pyssla med, såssom att virka en prinsesstårta till ett födelsedagsbarn. Det är meningen att hon ska få den imorgon, så jag hoppas bara att jag hinner klart.

Alice har sovit väldigt oroligt de senaste nätterna, igår kväll såg vi en blåsa på hennes tunga. Bara hon inte har åkt på halsfluss! Jag inväntar hennes tänder i alla fall. De borde komma snart!

Nu ska jag ge dotra banan och sedan är det ett måste att sätta sig med virkningen igen.

Jag önskar er en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ibland får det vara lite segt ;-)

Hoppas kameran snart kommer in igen så du får fota! Kul investering iallafall :-)

2010-06-12 @ 15:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0