Elände, elände

Jag är medlem på ett familjeforum och där inne är det som om alla känner alla. En verklig familjekänsla.

De senaste dagarna så har det varit allt för mycket elände på en av underforumen, i torsdags fick en av medlemmarna, via rul, att hennes barn i magen har diafragmabråck, idag var det en annan mamma fick veta, oxå via rul, att hennes barn i magen har ryggmärgsbråck. Visar någon av dessa barnen att de har kromosonavikelser så kommer graviditerna att avbrytas. Och grädden på moset så var den en överburen mamma som födde en son som tyvärr inte levde.

Jag är så ledsen för deras skull! Det får mig att värdesätta livet och mina barns liv ännu mer än vad jag redan gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0