Buzz - Sensodyne tandkräm

Nu har jag använt Sensodyne tandkräm, floursmaken, i över två veckor.

Tankrämen är god, jag längtar efter att få borsta tänderna, efter att få känna den goda "tuggummi-smaken". Den löddrar bra, vilket är en av de egenskaper jag gillar hos en tandkräm. Ilningar har jag inte haft under tiden jag har användt tandkrämen, men mina ilningar bruka komma ett par gånger per år, så på ett sätt är det svårt att säga om tandkrämen har hjälpt.

Min mamma berättade att hennes ilningar har minskat men hon ska gå till tandläkaren och se om det är något hål som gör att ilningarna fortsätter trots tandkrämen.

Det enda negativa jag har hittat med tandkrämen är när tuben var ny och full så hade jag svårt att klämma tandkrämen på tandborsten. Tänkte lite stilla att om jag tycker det är svårt, vad är det då inte för de människor som har problem med styrkan i händerna.

Men över det hela är det en tandkräm som jag vill rekomendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0