Krafterna tog slut!

Efter kalaset igår hade vi tänkt att vi skulle gå bort till brasan och kika på den, men varken jag eller Jonis orkade så vi la barnen som vanligt. Vid kvart i 8 borstade jag tänderna och sedan gick jag och lade mig. Vaknade till vid 22 då det smällde av 17, de smällde av fyrverkerierna och vilka smällar!

Vaknade till vid 3 då Ville vaknade, så jag gick och hämtade honom. Så mysigt att sova brevid min son!

Idag har jag hunnit med att tvätta, diska, lagat mat. Borde snart ta itu med kvällsmaten och sedan läggningen av barnen.

Jonis har blivit däckad av något virus, han spydde igår kväll och ligger nu i feber. Blä för sjukdomar och hoppas inte att någon att barnen blir sjuka!

Imorgon är det sista babysimmet och jag hoppas att vi kommer iväg på det. Vill ha bilderna ifrån när Alice dykte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0