Lite bakis

Det var jättetrevligt igår. Vi satt och kollade på hockey och sitta där med två finnar medans man själv hejjar på Danmark är inte så roligt, men det gick bra. Damnark var ju det bättre laget och jag tror att finnarna gick inte med "att det här vinnar vi lätt!"

Jag drack nog upp det mesta i flaskan själv, Jonis tog ett glas. Det snurrade endel när jag la mig ner. Så idag är jag bakistrött och lite ont i huvudet. Sov på soffan då jag inte kunde ligga ordentligt i sängen, Ville sov inne i vår säng.

Men nu är det är ny dag och nu är dotterna hungrig så vi ska ta oss ut i köket. På eftermiddagen så ska sambon mecka bil och barnen ska väl få springa och leka.

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0