Sol, sol och sol

På eftermiddagen så tog jag barnen och åkte ett ärende åt min sambo. Skulle åka ner på saabverkstan och höra om de hade fått ett fax med en kod till Jonis bilstereo. Men faxet hade tyvärr inte kommit. Styrde sedan kosan till min syster som bjöd på kaffe och jag fick med mig en påse med kläder till Alice. De åker ut i förrådet till hon har växt i dem. Har en ikeapåse som jag borde gå igenom som innehåller kläder till Ville. Kläder kommer barnen inte gå utan.

När kaffet var urdrucket och kläderna i en påse så var det bara att styra bilen hemmåt, hämta upp sambon för att sedan åka och hämta mammas sambo. När alla var i bilen så släppte jag av dem på Willys och Bürgers.

Med allt handlat och inpackat så åkte vi alla ut till mammas sommarstuga. Där grillade vi, Ville åkte trehjuling och körde skottkärra, Alice åt gröt i det fria och Jonis hjälpte till och flyttade båten. När vi kom hem så vart det massdusch av hela familjen. Och nu sover båda barnen så gott. (och när jag skrev det så vaknade Ville till...)

Imorgon är det bvc som gäller och 5 månaders sprutan för Alice.


Nu ska jag kolla på DH och öppna en twistpåse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0