Dagisfotografen

På Villes dagis hade de idag fotografering. Så jag lämnade honom nykammad och i fina kläder. Han var så fin - inte alls partiskt alls, som mamma! Men när jag hämtade honom berättade en av fröknarna att han inte hade velat vara med på ensam bilden. Han hade bara gråtit, så vi får beställa hem gruppbilden i stället. Visst är jag lite besviken hade gärna velat haft bilderna i från hans första dagis fotografering. Men det kommer fler gånger.

Dagen i övrigt så har den varit lugn, efter jag lämnade Ville på dagis så gick jag och Alice upp till en vän. Där vankades det kaffe - Tack förresten! När vi suttit och snackat skit ett tag så begav vi oss ner på stan, jag gjorde henne sällskap medans hon shoppade. Jag fönstershoppade ett par snygga caprileggings på kappahl.

Har diskat, lagat mat och sett till att barnen har varit glada. Nu ska jag mysa ner i soffan och kolla DH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0