1:a advent

Fick en skön sovmorgon, hade dock sovit bättre om jag lyckats koppla bort barnen. Men så är det ibland. Det var bara skönt att ligga i sängen.

Gårdagen var en lugn och skön dag. Vi städade, julpysslade och hängde upp några julstjärnor i fönstrena. Dock saknades det 3 sladdar så det måste vi köpa. Gardinerna till köket strök jag igår kväll. Har inte sett maken till skrynkligare gardiner! På eftermiddagen så tog vi barnen och gick till affären. De åkte i varsin pulka, uppskattat av dem båda. Kvällen avslutades med film och tända ljus.

Idag ska vi ta pepparkaksdegen som jag gjorde igår och åka till svärföräldrarna och baka ut dem där. En härlig första advent väntar.

* ~ * ~ * ~ *



”Jag är med och tävlar i Carolinas Julkalender om ett valfritt värmedjur
från Ljuskraft
!  Var med och tävla du också!”


Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Mysigt!

2010-11-28 @ 22:00:48
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0