Äntligen helg!

Dagarna går fort och det är snart första advent. Som jag skrivit förut och skriver igen så går tiden väldigt fort!

Harry Potter filmen var jättebra, spännande hela tiden. Dock vet inte jag om jag klarar av att vänta till Juli (?) för nästa film. Stundtals så var man glad att filmen inte var i 3D, hade skitit ner mig då. Se filmen är mitt betyg! Det enda som drog ner känslan av filmen var att det var så högt ljud.

Idag så ska jag åka till min syster för en fika och sedan får barnen stanna kvar där en stund medans jag åker och handlar. Ska försöka att fixa lite här hemma och kanske slänga mig i en dusch. En underbar helg väntar, full med äventyr!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att ni fått uppbokat ändå :-) Ha en trevlig helg, min blir nog inte sååå trevlig har jag en känsla av...



KRAM!

2010-11-19 @ 14:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0