Godmorgon!

Sitter här i soffan inlindad i en filt. Det är inte klokt vad jag fryser numera. Igår kväll när jag gick och la mig så hade jag mitt duntäcka, ett annat täcke, vetekudden och raggsockor på mig. Ändå frös jag. Tror att ju äldre jag blir ju mer fryser jag.

Ute faller snön så fint och man ser lite julstakar i en del fönster. Det känns stämmningsfullt. På det sättet älskar jag vintern.

Igår när vi skulle äta på Ikea så bar jag brickan med en hand och hade Alice på andra armen, det var väldigt tungt. Men den ansträngningen har gjort att någon nerv har fått spel i tummen, så när jag tar på något eller rör tummen så känns det som sockerdricka. Det är obehagligt!! Och sedan är det inte roligare att jag vet hur lång tid nerver tar på sig för att bli bra. För ett par år sedan hade jag likadant på utsidan av min fot. Det tog 1-3 månader innan det var bra. Dra fram tiden kanske?

Vad ska ni göra i helgen då?



Kommentarer
Postat av: fröken K

Vi skulle på dop men sonen har troligtvis ögonkatarr så jag och han stannar hemma medan sambo åker. Imorgon ska vi storstäda och julpynta och baka mjuk pepparkaka. Mums!

2010-11-27 @ 10:48:49
Postat av: Linda

Ingen höjdare med nervsmärta, hoppas det ger sig snabbare denna gången.



Var iväg på massa ärenden igår och så blev det god mat och lugn kväll. Idag måste vi skotta ut oss från gården, kommit otroliga mängder snö. Hade tänkt en shoppingdag men det är kaos på vägarna så jag avstår. Blir hemma och julfixar, orkar jag blir det bakning.

Städa, sy, tvätta.. Ja det finns att göra om man bara vill ;-) Har vi tur får vi fikabesök imorgon.

2010-11-27 @ 12:44:33
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0