Godmorgon!

Här vaknade vi utav en elefant (läs Jonis) som klampade runt, han vaknade sent och fick bråttom. Hade inte han klampat omkring hade vi nog sovit en halvtimme till. Natten har varit lugn, jag var upp 1 gång och Jonis 1 gång. Vad man blir orolig som förälder när barnen  är sjuka.

Kom i säng runt halv elva igår kväll, satte hell's på inspelning så jag ska kolla på det snart. Någon mer som följer det?

Planerna för idag är att vara hemma och ta det lugnt. Alice har ingen feber och är piggare idag, så skönt att se!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: freja

pratade med min pappa och jag var tydligen oxå lite skrikig som bebis pga magen.. på mig funkade miniform-droppar så vi ska nog testa det iaf? att ge upp mjölk känns inte kul.. haha jag älskar mjölk! dricker säkert en halv liter om dagen! :O ..



han har varit lite skrikig på nätterna oxå, från ingenstans, men igår sov han 21-06 så han verkar vara tillbaka till sitt lite mer "normalare" jag.



ska gå och snacka med dom på apoteket ang dropparna. jävla bvc bokade om min tid igen (tredje gången!) för att sköterskan är sjuk :/

2010-11-11 @ 09:52:05
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0