Gör om, gör rätt?

Hade skrivit ett inlägg om hur denna dag hade varit. Att det verkar som om allt jävlas för mig. Gissa vad som då händer... Mozilla hänger sig och allt jag hade skrivit försvann.. Det får sammanfatta dagen så här långt! När Jonis kommer hem så ska jag bädda ner mig och hoppas kvällen blir bättre.

Men jag vill avsluta med att tipsa om två tävlingar hos Sockenvägens Söta.

Jag tävlar om en av Therese vackra budskapsbrädor.
Tävlingen avslutas den 1/12

* ~ * ~ * ~ *

Sockenvägens Söta har det stora nöjet att tillsammans med Fräck & Fin
lotta ut en valfri vara från webbshoppen till ett värde av 200 kr.

Jag är med och tävlar - gör det DU med!

Tävlingen avslutas den 5/12

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du har full pott i lotter ;-) KRAM

2010-11-30 @ 10:11:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Sån skit att tekniken ska strula, man kan bli galen för mindre, morr morr morr!

2010-11-30 @ 10:49:13
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0